دستمال مرطوب چانف

ساخت وبلاگ
مواد موردنیاز: 1 قاشق غذاخوری روغن سیاه دانه. 1 قاشق غذاخوری روغن کرچک. مقطع مجال فراهم سازی: 2 دقیقه. برهه زمانی فرصت انتظار: 30 دقیقه الی 1 ساعت. دستمال مرطوب چانف فرایند ایفا فعالیت: یک ظرف بردارید. روغن سیاه دانه و روغن کرچک را با هم ادغام نمایید و روی پوست سرتان ماساژ دهید. نینیکس روی نواحی که مبتلا ریزش مو سر گردیده‌اند تمرکز فرمائید. به طبعً پوست سرتان را به روغن آغشته نمائید و بعد از اتمام عمل، موهایتان را (از ریشه تا نوک) با کلاه دوش بپوشانید. اذن دهید، روغن حدود 45 دقیقه الی 1 ساعت بماند و در انتها آن را با شامپوی ساده بشویید.
 
هر تعدادی وقت یکبار بایستی از این شیوه بهره مند شد؟ این پروسه را 2 الی 3 توشه در هفته تکرار نمائید.
 
چه گونه شغل می‌نماید؟ ترکیب روغن سیاه دانه و روغن کرچک، یک نحوه درمانی ایده‌آل برای عده ای میباشد که موهای کم آبی دارا هستند. روغن کرچک، دارنده خواصی تقویت کنندگی پرورش مو سر میباشد و به همین استدلال دارای شهرت میباشد. در حالتی که می خواهید موهای کلفت و پرپشتی داشته باشید، استعمال از روغن کرچک تعیین نیکی میباشد و مخلوط آن با روغن سیاه دانه سبب ساز ارتقا پرورش گیسو می شود. سیاه دانه، برای معالجه ریزش مو سر خوب میباشد و به همین استدلال زمانی سیاه دانه با روغن کرچک با هم استعمال می شوند، ریزش مو سر را کاهش و رویش مو سر را ارتقا میدهند.
 
ماسک روغن سیاه دانه و عسل
مواد لازم:
    - نصف فنجان روغن نارگیل واتیکا
    - 1 قاشق غذاخوری عسل بی نیاز گردیده
    - 1 قاشق غذاخوری روغن سیاه دانه
    - 1 حوله گرم
 
دوران مجال مهیا سازی: 2 دقیقه
 
مقطع فرصت انتظار: 20 دقیقه
 
روند اجرا فعالیت: یک پیاله بردارید روغن نارگیل واتیکا، عسل بی نیاز گردیده و روغن سیاه دانه را با یکدیگر ادغام فرمایید. بعد از آن آن را روی پوست سرتان ماساژ دهید. روی نواحی تمرکز فرمایید که در گیر ریزش گیسو گردیده‌اند. وقتی که‌این ترکیب را روی پوست سرتان می‌مالید، مطمئن گردید که موهایتان (از ریشه تا نوک) پوشیده گردیده است. بعداز استعمال از آن، موهایتان را با یک حوله گرم بپوشانید تا بازدهی ماسک گیسو ارتقاء پیدا نماید. اذن دهید که 20 دقیقه تا 1 ساعت روی موهایتان بماند، آن گاه آن را با شامپوی ساده بشویید.
 
هر یکسری وقت یکبار می بایست از این طرز بهره برد؟ هفته‌ای یک‌توشه این طرز را تکرار فرمائید.
 
چه طور فعالیت می‌نماید؟ ماسک موهایی که از مخلوط سیاه دانه با بقیه مواد تنظیم میشوند، بسیار موءثر میباشند. همان گونه که می دانید عسل رقیق کننده میباشد و هنگام ادغام شدن با روغن نارگیل و روغن سیاه دانه، موهای شمارا قابل انعطاف و براق می‌نماید. در شکل گرایش می‌توانید1 قاشق چایخوری روغن سیاه دانه و 1 قاشق غذاخوری عسل بی نیاز گردیده را در یک جام آب ادغام نمایید و بنوشید. این یک نحوه درمانی رایج میباشد که خیر صرفا به مهار ریزش موی یاری می‌نماید، بلکه فواید بیشماری برای سالمی‌تان به هم پا داراست.
 
ماسک روغن سیاه دانه و روغن نارگیل
مواد موردنیاز:
    - 1 قاشق غذاخوری روغن سیاه دانه
    - 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل واتیکا
 
دوران مجال فراهم سازی: 2 دقیقه
 
بازه مجال انتظار: 45 دقیقه
 
فرآیند اعمال شغل: یک پیاله بردارید روغن سیاه دانه و روغن نارگیل واتیکا را درون آن بریزد. آن‌ها را ترکیب کرده و برای چندین ثانیه گرم فرمایید. از این ترکیب برای ماساژ دادن پوست سرتان به کار گیری فرمایید. همینطور آن را روی تک تک موهایتان (از ریشه  تا نوک گیسو) بمالید. اذن دهید 30 الی 45 دقیقه بماند. آن‌گاه آن را با شامپوی ساده بشویید.
 
هر یک‌سری وقت یکبار می بایست از این شیوه بهره برد؟ هفته‌ای 2 الی 3 توشه این عمل را تکرار نمایید.
 
چه طور فعالیت می‌نماید؟ در واقع سیاه دانه برای تندستی موها بسیار بهتر میباشد. طریق درمانی به کارگیری از سیاه دانه برای مو سر در ابتدا مذکور میباشد که برای هر نوع مویی قابل استعمال میباشد و منحصر مو سر خاصی وجود ندارد. روغن نارگیل، دارنده خاصیت نفوذپذیری متعددی میباشد و از این طرز به ساقه و فولیکول‌های مو سر وارد میشود و آن‌ها‌را با مواد پرخاصیت تغذیه می‌نماید. فراموش نکنید، وقتی که با روغن سیاه دانه ادغام می‌گردد، کارآیی آن ارتقا می یابد و تحت عنوان یک نحوه درمانی برای ریزش گیسو کار می‌نماید.
دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 14:30

در صورتی به تازگي موهایتان را بلوند و لولايت كرده‌ايد، بهترين وقت میباشد كه نگهداری از موهای خویش را اصلاح کنيد و از مواد و محصولاتي به کارگیری كنيد كه براي مراقبت از رنگ تازه شما مطلوب می باشند. دستمال مرطوب چانف براي اين كار مي‌توانيد از يك سيستم شامپو و قابل انعطاف‌کننده مطلوب براي موهاي رنگ گردیده آغاز نمائید. نینیکس اين شامپوها با مواد آبرسان برای درخشش طبیعی موها فرموله شد‌ه‌است تا به براق‌خیس شدن موهای هايلايت شما یاری دهد. براي معالجه آسيب‌هاي رنگ مو سر مي‌توانيد از ماسک‌هاي ترمیم‌کننده موی استعمال كنيد. براي محافظت و مراقبت از موهايتان مي‌توانيد تركيبي فوق‌العاده از يک ژل شیری اسطوخودوس حاوي ذرات بنفش تهيه كنيد كه به کار گیری از اين سيستم برای هر موي بلوند گردیده‌اي ضروری مي‌باشد. هفته‌ای یک یا این که دو توشه، از شامپو با ذرات فرابنفش به کارگیری نمائید. ذرات آبي و رنگین کمانی این شامپوی عمیق، سبب ساز کاهش كدر و مات بودن رنگ و  رنگ آبی رنگ و بنفش برای براق‌خیس شدن و از بين بردن ته‌رنگ‌ مو جود در زمينه موهاي شما مي‌گردد. براي رویا رویی با جراحت قابل توجهی از مواد آبژاور گیسو، رویکرد‌كار مطلوب چيست؟ شامپویی را گزینش نمایید كه جبران‌کننده و تقویت‌کننده برای موهای بسیار حساس و جراحت‌چشم می‌باشند. با به کارگیری از اين شامپوها، لطافت و درخشش را حتي در یک توشه به کارگیری مي‌توانيد شم كنيد. زمانی میخواهید موهای زخم‌چشم را ترمیم نمائید، به کارگیری از شامپوي مطلوب به تنهایی کفایت نمیکند. شما همینطور به روشي نياز داريد كه موهايتان معالجه شوند. يك شیوه شستشو وجود دارااست كه درین شستشو بلافاصلهً منافذ گیسو بسته مي‌شوند و اين منجر مي‌خواهد شد كه لطافت و شفافيت خاصي به موها بخشيده خواهد شد. براي داشتن موهاي بلوند موردنیاز میباشد كه هر شش عدد هشت هفته یک توشه به تالار برويد تا رنگ خویش را به بهترين شکل ممكن دربیاورید. در حالی که استعمال از تكنيك لولايت منجر میشود که رنگ بلوند شما بیشتر مراقبت خواهد شد و زمان مجال قرارهاي ملاقات شما با آرايشگرتان بيشتر گردد.
 
دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 85 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 15:31

مدام موهای خویش را مهیا فرمائید: شما فارغ از مهیا سازی پوست شکل هیچوقت آرایشی بدون نقص ایفا نخواهید بخشید، صراحت دارد؟ این ضابطه را می بایست برای اصلاح کردن موهیتان نیز رعایت فرمایید. دستمال مرطوب چانف وقتی که دفعه به گیس کردن موی می رسد. نینیکس شیوه مهیا سازی موها میتواند ظواهر انتها شمارا قشنگ یا این که حاد نماید. با استعمال از برس مویی مطلوب، پیش از گیس کردن موهایتان آغاز آنها‌را کتف کرده و از شر گره‌های گیسو خلاص گردید.
 
پیش از اینکه گیس کردن موها را آغاز نمائید، اساسی میباشد نوع مو سر خویش و ایرادات آن را بدانید. در حالتی که موهای شما وِز میشوند، می بایست از تولیدها موی کیفیت بالا مانند محصول ها گیسو مارک ماتریکس برای رویارویی با این ایراد به کار گیری نمایید. مواد تولیدات گیسو ضد وز جذب موی گردیده، وز شدگی آن ها را رئیس کرده و آن ها را قابل انعطاف می‌نماید.
درصورتی که موهای شما قطور و حجیم و یا این که به طور طبیعی فر میباشد، کمی ژل مو سر بیولاژ چند کاربردی به آنان بزنید تا درخشان گردیده و در دستان شما قابل در دست گرفتن شوند.
موهای جدید شامپو گردیده را گیس نکنید
 
معمولاً هنگام سبک دادن به موهای جدید شامپو گردیده، آن‌ها به راحتی از دستان شما لیز خورده و خارج می آیند. به همین عامل میباشد که به شما پیشنهاد میکنیم برای تصاحب کردن شایسته ترین سود دو روز پس از شامپو کردن موها آنها‌را گیس نمائید. در شرایطی که میخواهید فورا بعداز دوش گرفتم موهایتان را گیس فرمائید، مال گیسو وسعت دهنده و با کیفیت به شما یاری خواهد کرد تا به عبارتی موقعیت دو روز پس از شامپو کردن را به تارهای مو سر خویش بدهید. چهت نیل این غرض می توانید از اسپری مارک لورآل به کار گیری فرمائید.
 
بعد از آن و پیش از گیس کردن از اسپری مو سر به کارگیری نمایید
آیا خسته شدید از اینکه مدام در نصفه خط مش سبک دادن به مو سر متوجه شدید که یک‌سری تار موی را جا انداختید؟ این رخداد برای کلیه می‌ افتد، مخصوصاً برای آنهایی که موهای تکه تکه دارا‌هستند. به همین ادله میباشد که جهت قرار دریافت کردن تمامی موها کنار یکدیگر ما به شما به کارگیری از اسپری گیسو را سفارش میکنیم. برای برطرف کردن این نقص‌ به راحتی قادر است اسپری مویی مانند اسپری گیسو مارک ردکن را قبلی و پس از گیس کردن به کلیه موهای خویش بزنید. چنین موها قابل رئیس گردیده و در هم اکنون گیس کردن موها می توانید آنان‌را به راحتی در دستان خویش نگهدارید، همینطور در طی روز موهای شما تروتمیز و دست نخورده به حیث خواهد رسید.
 
پهن کردن گیس را فراموش نکنید
 
آیا در پی راهی میباشید که مقداری وسعت و ضخامت به گیس موهای شما بیفزاید؟ از طریق پهن کردن گیس به کار گیری فرمایید. اینکار را از بالای گیس آغاز کرده و به سمت ذیل بیایید، با استعمال از انگشت شست و اشاره خویش به آرامی دست‌های گیس را خارج بکشید. این ترفند به صورت مشخص و معلوم برای آن گروه از افرادی مطلوب میباشد که می خواهند به گیس مو سر خویش وسعت بدهند.
 
تمرین، تمرین، تمرین!
یادگیری چه‌طور گیس کردن موهای خودتان مانند دوچرخه سواری میباشد. در حالی که ممکن میباشد نتوانید توشه نخستین آن را به نحو احسنت ایفا دهید ولی هر چه بیشتر تمرین فرمائید در اعمال آن ماهرتر می شوید! آیا در ادامه سبک‌های سهل وآسان گیس برای آغاز کردن فعالیت خویش می‌باشید؟ نگاهی به خیر سبک گیسو آیتم عشق ما بیندازید که می توانید آنان‌را در منزل اعمال دهید.
دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 106 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 15:40

از ماسک تخم‌مرغ استعمال نمایید: موهای شما از پروتئینی به اسم کراتین تاسیس شده است. تخم‌مرغ سرشار از پروتئین میباشد و ممکن میباشد به تقویت فولیکول‌های موی یاری دهد. دستمال مرطوب چانف رطوبت مو جود در ماسک تخم‌مرغ نیز از موهای شما در قبال بی آبی مراقبت می‌نماید. نینیکس به چه شکل ماسک تخم‌مرغ خویش را صحیح نمائید؟

یک زرده تخم‌مرغ را در ظرفی با همزن بزنید تا یک پارچه خواهد شد.
ماست را به آن اضافه نمائید تا ادغام کرمی گردد.
این ادغام را روی موهای مرطوب بمالید و بگذارید 20 دقیقه بماند.
موهای خویش را با آب معمولی بشویید.
همینطور میتوانید ماهی، مرغ، غذاهای دریایی، غلات بی نقص، دانه ها و آجیل را در رژیم غذایی خویش بگنجانید.

5. موهای خویش را با کش سفت نبندید


میتوانید سبک‌های مو دیگری را آزمون نمایید. محکم بستن موهایتان میتواند تارهای مو سر را کشیده و به آن ها زخم برساند. سبک‌های مو دیگر مانند قیطان و دم اسبی در حالتی‌که سفت استعمال شوند، برای موهای شما بسیار زیان دارا‌هستند. این سبک موها به تارهای گیسو شما فشار وارد می‌نماید و ممکن میباشد باعث به ریزش گیسو کششی شوند.

6. اسیدهای چرب امگا 3 مصرف فرمایید


اسیدهای چرب امگا 3 از ریزش مو سر خودداری می‌نمایند. آن‌ها همینطور تندرست پوست راز را ارتقا می دهند. میتوانید ماهی سالمون یا این که ماهی خال خالی یا این که دانه کتان و گردو مصرف فرمایید. مصرف کامل کننده‌های امگا 3 از یک مغازه دارای اعتبار نیز ایده نیکی میباشد. در یک استیناف معین شد که روغن ماهی سبب ساز رویش موی میگردد.

7. مصرف ویتامین C را ارتقاء دهید


ویتامین C ممکن میباشد به کاهش ریزش مو سر مربوط به کمبود آهن یاری دهد. این ویتامین جذب آهن را ارتقا میدهد. میوه و صیفیجات بیشتری مصرف نمایید. مراقب کامل کننده‌ها باشید؛ تنها بعداز مشورت کردن با دکتر معالج خویش مصرف فرمایید. مصرف بیشتراز حد ویتامین A و E و سلنیوم با ریزش مو سر مرتبط میباشد.

بیشتر بخوانید: 6 راهکار برای داشتن موهای بلند و تندرست

8. بیوتین بیشتری اخذ فرمایید


کمبود بیوتین سبب ریزش و نازک شدن مو سر می‌گردد. جگر گاو یا این که دانه سویا را برای بیوتین کافی در رژیم غذایی خویش بگنجانید.

9. هیدراته بمانید


خشکی میتواند پرورش گیسو را پایین اثر قرار دهد. در حین روز آب و بقیه مایعات کافی بنوشید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 76 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 12:54

حتی در شرایطی که شامپوی خویش را با صابون خانگی مایع، روغن نارگیل و بو صحیح نمایید، از شامپوهای آکنده‌از مواد شیمیایی که در مغازه خریداری می کنید. دستمال مرطوب چانف خوب وجود ندارد. این به‌این استدلال میباشد که PH صابون خانگی بسیار بالا میباشد و به این ترتیب هنوز برای گیسو بسیار مضر میباشد. نینیکس برای تهیه و تنظیم شامپوی متعادل‌خیس، می توانید از امر پایین به کارگیری فرمائید.

شما نیاز خواهید داشت به:

1 فنجان روغن نارگیل
1 فنجان ژل آلوئه ورا
4/1 فنجان آب مقطر
2 قاشق غذاخوری عسل ناپخته
1 قاشق چایخوری اسانس اسطوخودوس
1 قاشق چایخوری اسانس رزماری
2/1 فنجان صابون خانگی مایع کاستیل (در صورتی با شامپوی فارغ از کف موافق میباشید، می‌توانید این را حذف فرمائید.)
1 قاشق چایخوری روغن آووکادو (در صورتی موهای بی آبی دارید به کارگیری نمایید.)
امر العمل شامپو روغن نارگیل:

عسل را به آرامی در آب ولرم هم بزنید تا به طور کاملً ترکیب خواهد شد.

سایر مواد را فارغ از صابون خانگی اضافه نمائید و عالی ادغام فرمائید.

صابون خانگی را هم بزنید البته این فعالیت را زیاد ایفا ندهید چون سبب ساز ساخت و ساز کف غیر ضروری می گردد.

این را در یک بطری فشرده بریزید و در سردخانه حفظ نمایید.

شامپو را پیش از به کار گیری بهتر حرکت دهید، چون مواد از هم مستقل میشوند که طبیعی میباشد. ماندگاری شامپو ۲ تا ۳ هفته در سردخانه میباشد، بدین ترتیب آن را در یک سری بطری خرد مراقبت فرمائید. زمانی از بطری به کارگیری میکنید، آن را در فریزر محافظت فرمایید و سایر را در یخچال فریزر مراقبت نمایید.

شامپو روغن نارگیل برای نقص‌ شوره راز


روغن نارگیل به ساقه مو سر نفوذ می‌نماید تا قارچ‌ها را از در بین غالب شود و از شوره راز خودداری نماید. روغن نارگیل دارنده خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی میباشد که ممکن میباشد به پرهیز از عفونت قارچی و شوره راز یاری دهد. کلید خلاص شدن از شر شوره رمز، التیام پوست راز با استعمال از روغن‌های ضروری میباشد.

شما نیاز خواهید داشت به:

2/1 فنجان شیر نارگیل
1 فنجان صابون خانگی مایع
2/1 فنجان گلیسیرین
4 قاشق چایخوری روغن نارگیل
10 قطره اسانس (برای شایسته ترین چگونگی، رتبه درمانی را خریداری فرمایید.)
فرمان العمل شامپو روغن نارگیل:

روغن نارگیل و گلیسیرین را در یک پیاله و صابون خانگی و شیر را در ظرفی دیگر مخلوط نمایید.

ادغام روغن را به آرامی در ترکیب شیر و صابون خانگی بچکانید. آن را هم بزنید تا بهتر ادغام خواهد شد.

اسانس را اضافه فرمایید و در یک بطری شامپو مراقبت فرمایید.

مجدداً، مانند شامپو نارگیل و عسل، این شامپو نیز در خارج نشستن وقتگیر مقطع جداگانه می شود. پیش از به کار گیری آن را حرکت دهید. میتوانید گلیسیرین جان دار در فرمان طعام را نادیده بگیرید، ولی به شامپو قوام بیشتری میدهد. همینطور موها را بسیار قابل انعطاف‌خیس می‌نماید. با این اکنون، چنانچه موهای شما‌را چسبناک کرد، از آن صرف حیث نمایید.

شامپو شیر نارگیل

شیر نارگیل دربردارنده مقدار متعددی پروتئین و مواد مفید تندرست میباشد. این‌ها گیسو را تغذیه می‌نمایند و به آن بافتی لطیف می بخشند.

شما نیاز خواهید داشت به:

1 فنجان شیر نارگیل
1/3 فنجان روغن زیتون
آب گرم
امر العمل شامپو روغن نارگیل:

روغن و شیر را ترکیب نمایید.

ادغام را برای تعدادی دقیقه روی پوست رمز خویش ماساژ دهید و بگذارید تا جذب عالی گردد.

یک لایه چسبناک و ماسک مانند ساخت می‌نماید. آن را با آب داغ بشویید. این شامپو خانگی پوست رمز را به خیر و خوبی منزه کرده و کثیفی، چربی مازاد و شوره راز را از میان میبرد.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:10

شکر قهوه‌ای، جو، و قابل انعطاف‌کننده طبیعی. ادغام شکر قهوه‌ای، بلغور جو دوسر و قابل انعطاف‌کننده تحت عنوان یک اسکراب بهتر برای پوست راز کار می‌نماید. دستمال مرطوب چانف به خصوص در شرایطی‌که موهای کم آبی دارید. این به مرطوب نگه‌داشتن پوست رمز شما یاری می‌نماید و هر سیرتکامل چربی مازاد و تجمعی که موهای شمارا هنگفت می‌نماید را از دربین می برد. نینیکس مواد ما یحتاج برای تهیه و تنظیم این اسکراب طبیعی: 2 قاشق غذاخوری از هر قابل انعطاف‌کننده طبیعی. 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای. 2 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر ریز آسیاب گردیده. به چه شکل اسکراب طبیعی بسازیم: قابل انعطاف‌کننده طبیعی، شکر قهوه‌ای و بلغور جو دوسر ریز آسیاب گردیده را با هم ترکیب نمائید. به آرامی اسکراب را برای یک‌سری دقیقه روی پوست رمز خویش بمالید. آن را با یک شامپوی ملایم به طور کاملً بشویید.

روغن نارگیل و نمک دریا: مخلوط این دو، پوست راز شمارا از چربی‌ها، ما‌نده‌ها و تجمع ماده شوینده پاک سازی می‌نماید، سوای اینکه موها و پوست سرتان را از چربی‌های طبیعی تمیز نماید.

مواد مایحتاج برای تشکیل داد اسکراب:

1 قاشق چایخوری نمک دریا
1 قاشق چایخوری روغن نارگیل
به چه شکل اسکراب طبیعی بسازیم:

نمک دریا و روغن نارگیل را با هم ادغام نمایید.
موهای خویش را مرطوب نمایید.
بعد به آرامی اسکراب را به برهه زمانی 5 تا 10 دقیقه روی پوست راز خویش ماساژ دهید.
ادغام را با استعمال از شامپو بشویید.
3. آسپرین و آب گرم
آسپرین ممکن میباشد به لحاظ یک ماده غیرعادی برای اضافه کردن به اسکراب پوست رمز باشد. با این هم اکنون، این داروی ضد‌التهابی دربردارنده اسید سالیسیلیک میباشد که داعیه می‌گردد یک ماده مؤثر برای پاک سازی پوست رمز میباشد.

مواد لازم برای تهیه و تنظیم اسکراب طبیعی:

6 تا 8 قرص آسپرین
4 قاشق غذاخوری آب گرم
چه طور این اسکاب طبیعی را بسازیم:

قرص‌های آسپرین را در آب گرم حل فرمائید.
ادغام را روی پوست رمز خویش ماساژ دهید.
بگذارید یکسری دقیقه روی آن بماند.
آن را با آب ولرم بشویید.
اعتنا: درصورتی که پوست راز حساسی دارید از این عمل اجتناب نمایید.

4. قهوه و نارگیل یا این که روغن زیتون
اسکراب قهوه برای پوست رمز یک کدام از رازهای پرورش مو سر سلامت و لایه‌برداری پوست رمز به حساب می آید. در اینجا شیوه تشکیل داد این لایه‌بردار خانگی پوست رمز گفته شده میباشد.

مواد لازم برای تهیه و تنظیم اسکراب طبیعی:

6 قاشق غذاخوری قهوه ریز آسیاب گردیده
4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا این که زیتون
2-3 قطره روغن درخت دمنوش
چه طور این اسکراب طبیعی را بسازیم:

تفاله‌ی قهوه را با روغن نارگیل یا این که زیتون و تعدادی قطره روغن درخت دمنوش ادغام فرمایید.
این ترکیب را به آرامی با حرکات دایره‌ای روی پوست راز ماساژ دهید.
بگذارید حدود 5 تا 10 دقیقه بماند.
ترکیب را با شامپو بشویید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 84 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 14:19

اگرچه طرق مختلفی وجود داراست که می توانید خودتان معالجه با روغن داغ را اجرا دهید، البته میخواهید دستکم از یک روغن حمل کننده و یک یا این که یک‌سری روغن ضروری به کارگیری نمایید. دستمال مرطوب چانف در اینجا کارهایی اورده شده‌میباشد. نینیکس که شما می بایست ایفا دهید: 1. روغن را تعیین نمایید. هر روغن دلخواه خویش را گزینش فرمائید (روغن زیتون، نارگیل، بادام، اسطوخودوس، آووکادو، جوجوبا یا این که روغن آرگان). همینطور می توانید دو روغن را تعیین نمائید و آن‌ها‌را به مقدار معادل ادغام نمایید.

2. موهای خویش را بشویید
موهای خویش را به صدق بشویید. معالجه با روغن داغ روی موهای منزه عالی کار می‌نماید و خوب جذب کوتیکول موی میشود.

3. روغن را گرم نمائید
ادغام روغن را حرارت دهید تا به اندازه کافی گرم گردد. بسته به ارتفاع موهایتان، حدود 4 تا 6 قاشق غذاخوری روغن یا این که بیشتر استعمال فرمایید.

4. روغن را به موهایتان بمالید
موهای خویش را به آرامی کتف فرمایید تا تمامی‌ی گره‌ها از در میان بروند. پیش از آغاز استعمال مطمئن گردید که موهای شما نصفه کم آب میباشد. روغن را به تارهای مو خویش بمالید. برای تحریک گردش خون، مجموع پوست راز خویش را ماساژ دهید.

5. موهای خویش را با حوله بپوشانید
یک حوله را با آب گرم بشویید. اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که آب از آن چکه نمی‌نماید. حوله را بدور سرتان بپیچید و بگذارید یک ساعت بماند.

6. موهای خویش را بشویید
موهای خویش را با آب گرم بشویید تا رطوبت آن ارتقا یابد. بعداز اتمام، میتوانید موهای خویش را طبق معمول شامپو نمائید و شرایط دهید. معالجه با روغن گرم برای موهای بیشتراز حد کم آب، موهایی که مستعد تغییرات آب و هوایی و رطوبت میباشند و اشخاصی که به صورت کلان از ابزارهای موقعیت دهنده حرارتی به کار گیری می‌نمایند، اعجاز می‌نماید. روغن‌های مو سر مملو‌از مواد پرخاصیت می‌باشند که موها و پوست راز شما‌را تغذیه و آبرسانی می‌نمایند و به صورت قابل توجهی برای سالمی شما اثرگذار می باشند. این روغن‌ها چنانچه حرارت داده خواهد شد خوب جذب میشود که منجر ارتقا اثربخشی آن می‌گردد و به موهای شما جان نو‌ای میبخشد. در صورتی‌که میخواهید موهایی درخشان‌خیس، صاف‌خیس و قابل انعطاف‌خیس داشته‌باشید، معالجه‌های روغن داغ نیز راهی میباشد که بایستی اعمال دهید. برای استحصال به شایسته ترین نتیجه ها می توانید از فی مابین گونه های روغن‌ها یک کدام از را تعیین نمائید یا این که مخلوط خویش را بسازید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 145 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 19:05

میلیا مقداری مشابه جوش‌ رمز سپید میباشد ولی در واقع چه کسی است‌های کوچکی میباشند که روی پوست شکل در تاثیر به دام افتادن کراتین جانور در ذیل سطح پوست ظواهر می شوند. دستمال مرطوب چانف آن ها از لحاظ پزشکی به طور کامل بی‌زیان می باشند تنها از لحاظ زیبایی شخص را ذیل اثر قرار می دهند. نینیکس به‌این نکته اعتنا نمایید که میلیا با آکنه گوناگون میباشد. میلیا به جهت اختلالات هورمونی، ترشح چربی زیاد و... به وجود می آیند. مبتلایان به میلیا درپی راهی برای از دربین بردن آن می‌باشند.

نصیب اولیه محافظت روزمره از دیده
1. روزمره 1 یا این که 2 توشه صورتتان را با شوینده‌ی ملایم بشویید
مقداری از شوینده‌ی ملایم را روی صورتتان بزنید و به آرامی آن را ماساژ دهید آن‌گاه با آب سرد بشویید و با یکدست‌ی قابل انعطاف آن را کم آب فرمایید. شایسته ترین فرصت برای شستن شکل، شب‌ها پیش از خواب میباشد که شما می توانید صبح‌ روز سپس صرفا صورتتان را با آب سرد بشویید. شوینده‌های ملایم برای پوست‌های کم آب و حساس دارنده خصوصیت‌های پایین میباشند:

پوست شکل را آبرسانی و پاک می‌نماید.
منافذ پوستی را مسدود نمی‌نماید، همین منجر می گردد جوش نزنید.
از بی آبی پوست شکل خودداری می‌نماید.
منجر لطافت پوست می‌گردد.
PH متعادل داراست.
التهاب پوست را کاهش می دهد.
شستن پوست با شوینده‌ی ملایم

2. از بخور برای قابل انعطاف کردن پوستتان به کارگیری فرمائید
بخور ضمن تطهیر عمقی پوست‌ به قابل انعطاف شدن آن یاری می‌نماید. این عمل را بعداز شستن صورتتان اجرا دهید یا این که به بازه زمانی 5 الی 10 دقیقه در خزینه بمانید. همینطور می توانید یک کاسه آب را روی اجاق قرار دهید و اذن دهید جوش بیاید، حوله را روی سرتان بیندازید و به برهه زمانی 5 الی 10 دقیقه صورتتان را بخور دهید.

میلیا از منافذ مسدود گردیده‌ی پوست به وجود نمی‌آیند اما بخور دادن شکل سبب می شود منافذ پوست گشوده شوند و لایه‌برداری سلول‌های مرده پوست سهل و آسان‌خیس خواهد شد.
بخور سبب ساز میگردد جریان خون در پوستتان سریع‌خیس خواهد شد.
بخور پوست در خزینه

3. با پارچه‌ای گرم و مرطوب پایین چشمتان را به آرامی ماساژ دهید
بعداز بخور دادن صورتتان، یکپارچه‌ی منزه را در تحت آب گرم بگیرید و آن را فشار دهید تا آب مازاد آن بیرون گردد، با به کارگیری از حرکات دایره‌ای منطقه‌ی ذیل چشمتان را به آرامی ماساژ دهید، آن گاه صورتتان را با آب خنک بشویید و آن را با یک حوله‌ی پاک کم آب فرمائید.

پارچه را به آرامی روی پوستتان بکشید تا قرمز رنگ نشود. مقصود از اعمال این عمل، از میان بردن سلول‌های مرده پوست میباشد.
این فعالیت را عالی میباشد هر روز جاری ساختن دهید.
ماساژ دادن پوست تحت دیده با پارچه گرم و مرطوب

4. از ماسک خانگی عسل یا این که گلاب استعمال نمائید
عسل و گلاب به جهت داشتن خواص ضد میکروبی میتواند میلیا را سریع‌خیس از میان برنده شود. برای این فعالیت خوب میباشد کمی پاره ای عسل یا این که گلاب را در تحت چشمانتان بمالید اذن دهید 15 دقیقه روی پوستتان بماند بعد از آن آن را با آب ولرم بشویید و با یکپارچه‌ی قابل انعطاف کم آب فرمائید.

شما میتوانید عسل را با روغن بادام، آلوئه‌ورا، زردچوبه و یا این که جودوسر مخلوط فرمائید و تحت چشمتان بزنید.
برای تهیه و تنظیم‌ی ماسک گلاب یک قاشق مرباخوری ماست و عسل را با هم ادغام فرمایید آن‌گاه یک سری قطره گلاب را به آن اضافه فرمائید و به مقطع 15 دقیقه تحت چشمتان قرار دهید.
به کارگیری از ماسک‌های خانگی بی‌ضرروزیان میباشند درصورتی که که بعداز به کارگیری از گلاب یا این که عسل پوستتان مبتلا التهاب شد عالی میباشد از این شیوه به کارگیری نکنید.
استعمال از ادغام عسل با زردچوبه پایین دیده

5. میلیا را با کانسیلر ضد آلرژی بپوشانید
در صورتی دوست دارید که میلیا را بپوشانید خوب میباشد از کانسیلرهای ضد آلرژی به کار گیری فرمایید. کانسیلرهای ضد آلرژی خلال اینکه بافتی قابل انعطاف و مدل دارا هستند رطوبت لازم پوستتان را حفاظت می‌نمایند.

بدین نکته اعتنا نمایید که نباید منافذ ذیل چشمتان را با مواد آرایشیِ زیاد بپوشانید.
پیش از خواب، صورتتان را بشویید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 89 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 14:17

از عسل به کارگیری فرماییدعسل یک چاره طبیعی بهتر برای از در بین بردن جوش‌ها و کاهش علائم قرمز رنگ رنگی میباشد که از خویش به جا میگذارند، به این عامل میباشد که عسل دارنده خاصیت ضد باکتریایی میباشد و به التیام پوست و کاهش التهاب یاری می‌نماید. دستمال مرطوب چانف عسل ناپخته یا این که مانوکا (manuka ) موثرترین می‌باشند. با گوش منزه‌کن می توانید آن را مستقیما بر روی حیطه آسیب بمالید. نینیکس عسل برای کسانی که پوست حساس دارا‌هستند یک آیتم خوب میباشد، چون عسل غیر تحریک کننده میباشد و خلاف بقیه معالجه‌ها به مکان کم آب کردن پوست، آن را مرطوب می‌نماید.در صورتی‌که میتوانید دستان خویش را روی یه خرده پودر مروارید بکشید (در دکان‌های اسباب و اثاث آرایشی- بهداشتی و یا این که مغازه‌های آنلاین قابل تنظیم میباشند) و یا این که می توانید کمی از آن را با عسل برای یک معالجه فوق العاده اثرگذار ترکیب نمایید. پودر مروارید التهاب را کاهش میدهد و مکان جراحت آکنه را محو می‌نماید.

آلوئه‌ورا را آزمون نمائیدشیره گیاه آلوئه‌ورا یک ماده طبیعی وقار ‌قسمت میباشد که میتواند برای التیام اکثری از بیماری‌ها، از سوختگی گرفته تا آسیب‌ها و جراحت‌های آکنه به فعالیت رود. آلوئه‌ورا به جوانسازی و مرطوب کردن پوست امداد می‌نماید و مکان جراحت‌های آکنه را محو می‌نماید. خرید تولیدها آلوئه‌ورا در داروخانه قابلیت و امکان‌پذیر میباشد، ولی شایسته ترین عمل این میباشد که یک گیاه آلوئه‌ورا خریداری فرمائید و از شیره برگ شکسته‌ی آن به کار گیری فرمائید. این شیره ژل مانند را می‌قدرت بدون واسطه بر روی مکان آسیب بمالید و نیازی به شستن ندارد.
برای معالجه آسیب شدیدتر، میتوانید پیش از به کار گیری 1 یا این که 2 قطره روغن درخت دمنوش (که منجر شفافیت پوست میشود) را در ژل آلوئه‌ورا ادغام نمائید.

از یک تکه یخ استعمال فرمائیدیخ یک داروی خانگی بسیار بی آلایش میباشد که قادر است با التیام پوست ملتهب و کاهش قرمزی، به کمرنگ شدن مکان آسیب آکنه یاری دهد. برای استعمال، کافی میباشد یک تکه یخ را در یکدست پاک و یا این که در یک دستمال حوله‌ای بپیچید و 1 تا 2 دقیقه آن را روی آسیب نگه دارید، تا‌زمانیکه آن منطقه بی‌شم خواهد شد. گه گاه می تواند پوست را بسوزاند.
به مکان انجماد آب ساده، می توانید پاره ای دمنوش سبز قادر را در پوسته یخ یخ زده فرمائید و از تکه‌های یخ بدست آمده بر روی جراحت‌های آکنه استعمال نمایید. دمنوش سبز، خاصیت ضد التهابی دارااست که اثر خنک کنندگی یخ را کامل شدن می‌نماید.

خمیر چوب کفش تابستانی صحیح فرماییدچوب کفش تابستانی، به جهت خواص درمانی پوست معروف میباشد و تهیه و تنظیم آن در منزل بسیار سهل وآسان میباشد. صرفا یک قاشق غذاخوری پودر چوب کفش تابستانی را با چندین قطره گلاب یا این که شیر ترکیب فرمائید تا به صورت خمیر در بیاید. این خمیر را روی بخش مصدوم بمالید و پیش از شستن، اذن دهید دستکم 30 دقیقه روی آن بماند. این فرآیند را هر روز تکرار فرمائید تاهنگامیکه مکان جراحت شما از در بین برود.
نحوه دیگر این میباشد که پودر چوب دمپایی را با پاره ای عسل ترکیب کرده و از آن تحت عنوان یک معالجه لکه بر روی جراحت‌ها استعمال نمائید.

سرکه سیب را آزمون نمائیدسرکه سیب به رئیس کردن PH پوست شما یاری می‌نماید، ظواهر آن را با سپری شد مجال بهبود می بخشد و به کاهش ظواهر علائم و مکان آسیب یاری می‌نماید. سرکه سیب را به نیمی از قدرت خویش با آب رقیق فرمایید و هر روز آن را با یک توپ پنبه‌ای در محل مجروح بمالید تا مکان آسیب‌ها استارت به محو شدن نمایند.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 114 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 16:32

آلوئه‌ ورا، معمولاً تحت عنوان یک دلیل درمانی پوست گزینه استعمال قرار می گیرد. آلوئه‌ ورا خواص التیام کنندگی داراست و برای تقویت و بهبود سطح درمانی پوست کار می‌نماید. دستمال مرطوب چانف آلوئه ‌ورا همینطور تحت عنوان یک ماده ضد التهاب و ضد باکتری کار می‌نماید که عوارض جانبی قابل توجهی ندارد. نینیکس به جهت همگی این خاصیت فوق العاده، آلوئه ‌ورا میتواند برای معالجه آکنه موءثر باشد.

قسمت نخستین معالجه آکنه با آلوئه ورا
1. آلوئه‌ ورا را تنظیم نمائید
شما می توانید از قبلی، یک گیاه آلوئه‌ ورا و یا این که ژل آلوئه ورا را خریداری نمایید. گیاه آلوئه‌ورا، در دکان گیاهان محلی جانور میباشد و ژل آلوئه ورا از پیشین تشکیل‌شده، در بیشتر داروخانه‌ها و مغازه‌های مواد غذایی یافت میشود.

برای کسب ژل از برگ، مایحتاج میباشد که یک برگ با اندازه عالی از گیاه آلوئه ورا را برش دهید. ارتفاع آن می بایست حدود 5 تا 6 اینچ (12 تا 15 سانتی‌متر) باشد. برگ را به خیر و خوبی در آب بشویید و با به کارگیری از شمشیر، آن را در جهت ارتفاع به نصف برش دهید. از یک قاشق یا این که شمشیر به کارگیری نمایید و تا حد ممکن ژل را خارج بیاورید.


2. مقدار پاره ای آلوئه ورا را روی پوست خویش تست فرمائید
 مدام بایستی پیش از به کار گیری از آلوئه ورا به طور کلی تن، آغاز مقدار پاره ای از ژل گیاه و یا این که یک فرآورده تجاری را روی یک حیطه خرد از بدنتان آزمون نمائید. شما می بایست باور نتیجه ها نمایید که حساسیت یا این که حساسیتی به گیاه ندارید. آلوئه ورا در یک خانواده گیاهی مانند سوسن، پیاز و سیر جای دارد. بدین ترتیب در‌حالتی که به آنها برخورد نماد دهید، به احتمال زیاد به آلوئه ورا نیز برخورد نماد خواهید اعطا کرد.

در هر شکل، ژل را روی مچ دست خویش آزمون فرمائید، بگذارید کم آب خواهد شد و آنگاه آن را بشویید. در صورتی قرمزی، خارش یا این که تورم وجود نداشته باشد، میتوانید آن را روی شکل خویش آزمون نمائید.


3. برای معالجه موضعی از آلوئه ورا به کارگیری نمایید
2 قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را برداشته و دو تا سه قطره آب لیمو به آن اضافه فرمایید. آب لیمو به نگهداری pH پوست امداد می‌نماید. آن را عالی ادغام فرمائید.

از نوک گوش منزه‌کن به کار گیری فرمائید تا ترکیب را مستقیماً روی آکنه بمالید. بگذارید دستکم 20 الی 30 دقیقه یا این که یک شب روی شکل شما بماند.
با آب ولرم آن را بشویید و طبق معمول آن را کم آب نمایید.
روزمره این شغل را تکرار فرمائید.


4. برای اصلاح کردن ماسک شکل، از آلوئه ورا به کار گیری فرمایید
 یک یا این که دو برگ، حدود 6 اینچ (15 سانتی‌متر) از یک گیاه آلوئه ورا را برش داده و خارهای جانور در طرفین برگ را برش دهید. برگ‌ها را گشوده نمایید و ژل را خارج بیاورید.

1 قاشق چایخوری عسل (عسل خواص ضد باکتریایی دارااست) یا این که پنج عدد هفت قطره آب لیمو را به ژل آلوئه ورا اضافه فرمائید. همگی مواد افزودنی را داخل ژل ترکیب نمائید.
 ژل را روی شکل خویش بمالید یا این که از نوک گوش منزه‌کن به کارگیری فرمائید تا ادغام را مستقیماً روی آکنه بمالید.
 در شکل قابلیت، ژل را در زمان شب به مقطع دست‌کم 20 تا 30 دقیقه بگذارید.
 آن را با آب ولرم بشویید و طبق معمول آن را تمیز نمایید.
روزمره این فعالیت را تکرار فرمائید.


5. یک سری هفته به معالجه ادامه دهید
 ممکن میباشد مدتی ارتفاع بکشد تا اثرات درمانی آلوئه ورا به وضعیت پوستی شما یاری دهد. در حالتی‌که این معالجه‌ها در دوران سه عدد چهار هفته آکنه شما‌را بهبود نبخشد، با پزشک معالج کارشناس پوست ملاقات فرمایید تا مشخص و معلوم خواهد شد شایسته ترین فعالیت برای معالجه شما چیست.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 97 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 13:56

یک کارشناس پوست پیدا نمایید.  متخصصین پوست، کارشناس بیماری‌های پوستی، ناخن و موی میباشند. آنان می توانند به شما اگاهی دهند. نینیکس که آیا بیماری پوستی دارید که به معالجه نیاز داشته باشد یا این که نه. دستمال مرطوب چانف دکتر همگانی، قادر است یک دارای تخصص پوست را به شما پیشنهاد نماید و یااینکه شما میتوانید پزشک معالج متبوع را بصورت آنلاین پیدا نمایید.

لایه برداری لایه‌های بالایی، سلول‌های مرده را از پوست شما بیرون می‌نماید. در صورتی‌که آکنه، بریدگی‌های گشوده یا این که پوست سوخته دارید، پیش از اجرا معالجه لایه برداری با کارشناس پوست مشاوره نمایید.
پیرو متخصصین پوست دارنده جواز باشید. این گواهینامه علامت میدهد که آن ها دانش کده پزشکی را به اتمام رسانده‌اند.

 نگرانی‌های خویش را بیان نمایید
در صورتی هنگام لایه برداری، اندوه را تجارب کرده‌اید راجع به آن با کارشناس پوست کلام فرمائید تا به شما داده ها بیشتری بدهد. در شرایطی‌که خارش، برآمدگی (ضایعه) یا این که عیبی روی شکل‌تان وجود دارااست که از در بین نمی‌رود، در طول ملاقات با پزشک معالج خویش این زمینه را بیان کنید. کارشناس پوست و موی همینطور میتواند به شما استحضار دهد که آیا خال‌ها میتوانند ایراد آفرین باشند یا این که نه.

داده ها مرتبط با سوابق‌ی پزشکی خویش را مثلا هر نوع حساسیتی که ممکن میباشد داشته باشید یا این که داروهایی که به کار گیری کرده‌اید را هنگام مراجعه به پزشک معالج هم پا داشته باشید. با یک خودکار و دفترچه یادداشت فراهم گردید تا بتوانید پیشنهاد‌های پزشک معالج را یادداشت نمایید.


اسکراب را با استعمال از مواد غذایی خانگی صحیح فرمائید
برای تهیه و تنظیم اسکراب، به آسانی بخش‌های هم اندازه شکر و روغن زیتون را با هم ادغام نمایید. درصورتی که به شکر ارگانیک فرآوری نشده و ناپخته دسترسی دارید از این ماده در اسکراب به کارگیری فرمایید، چون احتمال تحریک پوست شما کمتر خواهد بود.

شکرهای نپخته که دارنده دانه‌های والا میباشند به احتمال زیاد روی پوست شما خیلی خشن خواهند بود.

منطقه کم آب و زخم‌چشم را مرطوب نمائید
پوست خویش را با یک حوله و دستانی پاک و با به کار گیری از آب‌ گرم بشویید. حوله بایستی تا حد قابلیت و امکان قابل انعطاف باشد تا از تحریک پوست شما دوری گردد. اکثری از متخصصین پوست، حوله ماسلین را سفارش می‌نمایند.

در‌حالتی که پوست شما عرق کرده یا این که آلوده و کثیف میباشد، به مکان آب و حوله، آن را با یک تمیز کننده ملایم بشویید.  
در صورتی‌که آرایش و پیرایش دارید و می خواهید شکل خویش را لایه برداری فرمایید، بعد از شستن شکل، پیرایش خویش را با یک کرم سرد تمیز نمائید.
در شکل شستن شکل، از یک هدبند یا این که کش مو سر الاستیک برای نگهداری موهای خویش و پرهیز از افتادن روی شکل‌تان به کارگیری فرمایید.


اسکراب را روی پوست‌تان بمالید
 بعداز مرطوب شدن، اسکراب را با انگشتان‌ خویش روی پوست‌تان بمالید و آن را به طور رینگ‌های ملایم مالش دهید تا پوست را لایه برداری نمایید. در نواحی که پوست، آلرژی کمتری دارااست می توانید با شدت بیشتری این عمل را اعمال دهید، ولی اعتنا متعددی به اینکه پوست شما چه بافتی داراست و چه واکنشی نسبت به شستشو آرم می دهد داشته باشید.

در صورتی‌که پوست شما تحریک شد‌ه‌است یا این که آغاز به قرمز‌رنگ شدن نموده است فورا سایش را متوقف نمائید، چون ممکن میباشد پوست شما واکنشی بد از خویش علامت دهد.


اسکراب را بشویید
 دستمال پاک را با آب گرم مرطوب فرمائید و از آن برای نظافت کردن اسکراب استعمال نمائید. از مصرف آب بسیار گرم پرهیز کنید، به این دلیل‌که منجر کم آب شدن پوست حساس میشود.

 

 از مرطوب کننده به کار گیری نمائید
در ارتباط طرز‌های درمانی جایگزین بیاموزید
در مورد ها شدید، کارشناس پوست شما ممکن میباشد یک لایه برداری شیمیایی را به مکان لایه برداری بی آلایش توصیه دهد. سطح بالای pH در لایه برداری های شیمیایی، میتواند در خودداری از سوزش پوست و جراحت دیدگی بافت آن به همپا ساخت‌و‌ساز مرطوب کننده‌ها و معالجه‌های ضد پیری، موثرتر باشد.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 141 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 19:03

محافظت از پوست استواریک کدام از دیگر از ترندهای گرانقدر سال 2020، حفظ از پوست سازگار با دور و بر زیست میباشد. محترم‌هایی مانند گرتا تونبرگ که در سال 2019 تیتر‌هایی را تولید کردند، بیشتر مصرف کنندگان وجدانشان نسبت به دور و بر زیست در اکنون مطلع شدن میباشد. دستمال مرطوب چانف آنان بیشتر مراقب این می باشند که تولیدها چه گونه صحیح میشوند و بعداز اینکه مصرفشان به انتها رسید، چه اتفاقی برای آن‌ها می‌ افتد. اکثری از شرکت مجدد درخصوص رویکردشان برای بسته بندی آغاز به درنگ کردند. ما شرکت‌های بزرگی مانند داو داریم که از پلاستیک‌های صد در صد قابل بازیافت برای بسته بندی محصولاتش به کار گیری می‌نماید. کمپانی‌های دیگر مانند اولای، در درحال حاضر تست کردن ایده پایانه‌های پالایش می باشند. ما همینطور میبینیم که برندهای بی‌شماری در تشکیل داد دستمال مرطوب خویش تغییر و تحول تولید می‌نمایند. دستمال مرطوب‌های شکل بدین برهان بدنام می باشند که به بیشتراز 100 سال مجال احتیاج دارا‌هستند تا در محل دفن آشغال تجزیه شوند. شرکت‌ها دیگر همینطور مورد‌هایی جایگزین برای بسته بندی محصولاتی که عموماً یکبار مصرف می‌باشند (مانند ماسک‌های کاغذ‌ای)، پیشنهاداتی مهیا کرده‌اند. غالباً بازیافت در سال‌های 2019 و 2020 درخصوص فرآیند به کار گیری مجدد و آشغال صفر میباشد.
زیبایی برای همگییکی‌از دیگر از ترندهای مراقب پوست و زیبایی توسعه تولید ها برای استعمال کل عموم اعم از جنسیت‌ها و نژادهای گوناگون میباشد. فنتی بیوتی آغاز ایده زیبایی برای کلیه را در سال 2017 فعال‌سازی کرد ولی سایر شرکت‌های مو جود در صنعت زیبایی هنوز هم در درحال حاضر تلاس چهت نیل به‌این ایده میباشند. کمپانی‌های بیشتری به تامل مجموعه بندی‌ اقلیت‌های جمعیتی خرد‌ می باشند که معمولاً کمتر در حیث گرفته میشوند. خوب وجود ندارد؟ در اینجا یکسری ترند هیجان انگیر در ارتباط با زیبایی برای کلیه نقل شده که لازم به ذکر کردن میباشند:
حفظ از پوست آقایان، محافظت فردی پوست و تولید ها آرایشی.تولیدها محافظت از پوست و آرایشی مطلوب برای تمامی جنسیت‌ها.پیرایش برای اشخاص رنگین پوست.تولیدها پیرایش و حفظ از پوست برای سالمندان.محصول ها نگهداری از پوست برای خردسال ها.هیچکس نباید انحصاراً تولیدها پوست و زیبایی را در چنگ خویش داشته باشد. این رغبت‌ها به تمجید دوباره زیبایی یاری می‌نماید و تمامی ما برای آن همت خوا هیم کرد.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 96 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:32

شستن شکل نصیب مهمی از هر روتین نگهداری از پوست میباشد و به همین ترتیب، ما مدام در جستجوی محصولاتی هستیم که منافذ پوست ما‌را منزه و پوست مارا لطیف می‌نمایند. دستمال مرطوب چانف ولی چیز دیگری که هنگام شستن شکل با پوست شکل ما در تماس میباشد، چیست؟ آری، آب شیر. ما اکثر وقت ها از تصفیه آب استعمال می کنیم تا آب را تا حد قابلیت و امکان برای نوشیدن مطلوب کنیم، براین اساس آیا این بدان مفهوم میباشد که آب لوله‌کشی میتواند اثرات مضر روی پوست ما داشته باشد؟ در پاریس، اکثری از خانم‌های فرانسوی از شستن صورتشان با آب لوله‌کشی جلوگیری می‌نمایند، چون آب شهری به طور آشکار، آب دشوار میباشد که پر از مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم میباشد که قادر است موی و پوست شما‌را کم آب نمایند و به آنان زخم برساند. به مکان آن، میسلا واترها جایگزین بهتری برای نظافت کردن پوست به حیث می‌رسند. بدین ترتیب، آیا ما بایستی پیرو این باشیم که ببنیم آب شهر ما چه موادی را داخل خویش دارااست و آن‌گاه شستن شکل خویش را با آب لوله‌کشی متوقف کنیم؟ ما با میشل گرین، کارشناس پوست، موی و زیبایی ساکن در شهر نیویورک در ارتباط آب شیر و همگی کاری که قادر خواهیم بود ایفا دهیم تا مطمئن باشیم که پوست ما تا حد ممکن در حین رویتن روزمره با مواد صدق تغذیه می گردد، سخن کردیم. قابل ذکر میباشد که میشل گرین، دارای تخصص پوست، پزشکی دارای اعتبار و بومی در شرکت ان وای سی و همینطور بنیانگذار تولیدها آرایشی برای گونه های پوست‌ها میباشد.

آیا آب لوله‌کشی برای پوست شما مضر میباشد؟
بر طبق یافته‌های پزشک معالج گرین آب لوله‌کشی می تواند به ترازو متعددی روی پوست شما اثر بد بگذارد البته اینکه این تاثیرها دقیقاً چقدر میباشند، بستگی به نوع پوست شما داراست. وی میگوید: «آری، آب لوله‌کشی حتماً قادر است به پوست شما جراحت برساند، مخصوصاً در صورتی‌که پوستتان حساس باشد. هرچند، ممکن روی بعضا پوست‌ها اثر نگذارد، پس این زخم از فردی به فرد دیگر به طور کاملً قادر است متغیر باشد.» این قضیه همینطور به نوع آب شهری شما نیز بستگی داراست. همگی آب‌های شیر مواد معدنی دارا‌هستند ولی ترازو مواد معدنی جان دار در آب معلوم خواهد کرد که پوست شما چقدر قادر است پایین اثر قرار گیرد. پزشک گرین به ما اذعان کرد: «این مواد معدنی مو جود در آب لوله‌کشی میباشد که میتواند سبب ساز زخم رساندن به پوست گردد. به طور معمولی آب لوله‌کشی دربردارنده مقادیر متعددی از فلزات هنگفت مانند کلسیم، منیزیم، مس، زینک و آهن میباشد.» این مقادیر میتوانند در آب دشوار به مراتب فراتر باشند که پزشک گرین می گوید برای پوست شما بدترین مواد مو جود می باشند. وی می گوید: «آب طاقت فرسا دربردارنده مقادیر متعددی از کلسیم و منیزیم میباشد. این مجموعه از مواد معدنی آب را برای اصلاح کردن محلول با صابون خانگی بسیار مشقت بار می‌نمایند. با وجود تک تک ناخالصی‌ها در آب دشوار مانند آهن و منیزیم، آنان می توانند رادیکال‌های آزاد را تشکیل دهند که به آسانی میتوانند به سلول‌های سلامت پوست شما جراحت برسانند. پس آب قابل انعطاف حتماً برای پوست شما خوب میباشد چون از آنجایی که آب قابل انعطاف دربردارنده مقادیر نادر یا این که گاهاً هیچ از مواد معدنی کلسیوم یا این که منیزیم یا این که دیگر فلزات هنگفت می باشد، بسیار ملایم‌خیس میباشد.»

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 101 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 13:21

کومدون راز سپید نوع متداول آکنه میباشد که روی پلک چشم میگردد و ممکن میباشد بعضی وقتها در خوشه‌های خرد نیز به وجود بیاید. دستمال مرطوب چانف اما، کلیه نوع‌های زائده و برجستگی‌های روی پلک جوش نیستند و در واقع، بیشتر آنان جوش نیستند. بدین ترتیب اساسی میباشد که شما دقیقاً بدانید علائم شما مشتمل بر چه چیزهایی میشود تا بتوانید درمانی سریع و اثر گذار برای آن پیدا فرمائید. پزشک روی سیدنبرگ از راس جراحی لیزر و پوست نیویورک می گوید: «گل مژه یا این که سنده درود و التهاب مزمن تحت عنوان برآمدگی‌های روی پلک شناخته میشوند. گل مژه یك التهاب یا این که عفونت میباشد كه تحت عنوان جوش یا این که چرک آلود (پاسچول) در شالوده مژه ظواهر میگردد. گل مژه آزار دهنده، حساس یا این که دردناک میباشد و ممکن میباشد قالب قالب گردد یا این که ترشح داشته باشد.» آن‌ها معمولاً پر رنگ و تعالی میباشند و در بخش اعظمی از مورد ها چرک آلود آن‌ها به سطح برآمدگی میرسد، راز آن ها گشوده می شود، تخلیه میگردند و بعد از فی مابین می روند. التهاب مزمن پلک معمولاً دیرتر صورت میگیرد و در فیض یک غده مسدود گردیده در پلک میباشد که به عنوانی جوشی عمیق‌خیس در حیث گرفته می گردد، این التهاب معمولاً بیشتر در کناره پلک و بدور از مژه‌ها به وجود می آید. خلال گل مژه و التهاب مزمن، میلیا یکی مشکلاتی میباشد که معمولاً روی پلک و پوست ذیل دیده مشاهده می شود، که اکثر اوقات به طور برجستگی‌های خرد و سپید رنگ شناخته می گردند. پزشک معالج نادیا کیهیچاک توضیح میدهد: «میلیا را می‌اقتدار روی پوست پلک رویت کرد. میلیا چه کسی است‌های پوستی خرد به اندازه 1-2 میلی‌متر و سطحی میباشند. این که می باشد‌های پوستی آکنده‌از مواد کراتین باقیمانده میباشند که غالباً روی پوست فضا دیده و روی پوست خویش پلک تولید میشوند. آن‌ها معمولاً سوای علائم میباشند، بدین مضمون‌ که برخلاف جوش‌ها و پاسچول‌های آکنه التهابی بی آلایش هیچ درد، خارش یا این که تخلیه‌ای ساخت‌و‌ساز نمیکنند.»

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 15:29

ویتامین E برای آکنه: مخاطرات بالقوه
معمولاً هنگام به کار گیری موضعی از ویتامین E، در شکل نداشتن آلرژی به آن، منجر رساندن هیچ آسیبی به پوست خویش نمی‌گردید. دستمال مرطوب چانف در شرایطی‌که به آن آلرژی دارید، این ویتامین ممکن میباشد پوست شما‌را تحریک و هرگونه ایراد پوستی کنونی شمارا بدتر نماید. آلرژی به‌این ویتامین همینطور قادر است موجب بروز درماتیت تماسی گردد. در موردی که مرتبط با زنی 63 ساله باسابقه پیسی بود، استعمال از محلول روغن ویتامین E بر روی پوست او سبب ساز به ساخت‌و‌ساز ضایعات نو پیسی در مناطقی شد که پیش از این زیر تأثیر این بیماری نبودند. بعضا از روغن‌های ویتامین E دربردارنده گونه های خاصی از مواد نگهدارنده و ثبت کننده می‌باشند )یک‌سری مارک تجاری آن ها را بیان کردند) که ممکن میباشد سبب بروز مشکلاتی گردد.

سازمان طعام و داروی آمریکا روغن ویتامین E را تهیه و تنظیم نمی‌نماید. این بدان مضمون‌ میباشد که یک جنس از دو مارک متفاوت ممکن میباشد غلظت‌های گوناگون و همینطور ممکن میباشد عکس العمل های مختلفی روی پوست شما داشته باشند. همینطور، افراد داری پوست چرب ممکن کرم و سرم‌های ویتامین E را اندکی روی پوست خویش هنگفت حس نمایند. چنانچه فرمول مال بر شالوده روغن باشد، ممکن میباشد سبب ساز بسته شدن منافذ روی پوست و تشدید آکنه گردد. بدین ترتیب، پیش از تهیه کردن مال ویتامین E و تکمیل کننده برای آکنه لیست مواد تشکیل دهنده و فرمول آن را با تمرکز ارزیابی نمایید. همینطور، آزمایش حساسیت اعمال دهید تا مشاهده کنید که آیا به روغن ویتامین E حساسیت دارید یا این که خیر. بعلاوه، پیش از به کارگیری هر چیزی روی پوست صورتتان می بایست با یک دارای تخصص پوست مشورت کردن نمایید. رعایت جوانب احتیاط پیش از قرار دادن پوستتان در معرض هر ماده جدیدی شایسته ترین رویه برای دوری از ساخت‌و‌ساز هر سیرتکامل عارضه میباشد. خط مش‌هایی بسیار متعددی وجود دارااست که شما می توانید ویتامین E را به روتین حفظ پوستی خویش برای کاهش آکنه اضافه فرمائید.

طرق استعمال از ویتامین E برای آکنه
1. تولیدها برای به کار گیری موضعی
ویتامین E را می‌قدرت به طور روغن، کرم، لوسیون و سرم در بازار پیدا کرد. تولیدها را تحلیل نمائید که دربردارنده آلفا توکوفرول (ویتامین E) باشند. بخش اعظمی از عموم روغن را از کپسول های ویتامین E بیرون و از آن به طور موضعی به کار گیری می‌نمایند. این نوع از روغن ویتامین E غلظت متعددی داراست و به همین عامل گزینش خیر و خوبی برای افراد دارنده پوست کم آب و قالب قالب میباشد. شما همینطور می توانید پیرو محصولاتی باشید که ویتامین E را تحت عنوان مواد تشکیل دهنده باطن خویش دارا‌هستند. اینگونه محصولاتی برای نگهداری کلی از پوستتان مطلوب میباشد.

2. تکمیل کننده ویتامین E
کامل کننده‌های ویتامین E در پوسته کپسول و قرص در بازار جانور می باشند. هرچند، مدارک کافی برای مشخص و معلوم کردن میزان کافی مصرف این ویتامین به طور موضعی یا این که خوراکی نیست البته شما می بایست درباره‌ی آن با یک دارای تخصص پوست کلام نمایید تا تصمیم بگیرد که آیا شما احتیاج به مصرف کامل کننده ویتامین E دارید یا این که خیر. از آنجایی که ممکن میباشد ویتامین E دریافتی شما از رژیم غذایی کافی باشد و شما دیگر نیازی به مصرف اضافه کامل کننده این ویتامین نداشته باشید، بایستی دراین مورد با دارای تخصص پوست خویش مشورت کردن نمایید. دارای تخصص پوست شما ممکن میباشد تست خون برای شما تجویز نماید تا معلوم خواهد شد که آیا شما در گیر کمبود ویتامین E می باشید یا این که خیر. همینطور، در شرایطی که شما برای هر بیماری دیگری در اکنون مصرف کردن دارو می‌باشید، پیش از مصرف تکمیل کننده این ویتامین با دکتر خویش مشورت کردن نمایید چون ممکن میباشد ویتامین E با داروهای مصرفی شما تداخل داشته باشید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 84 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 14:20

چه طور ماسک صورتی بهتر با مولتانی میتی صحیح کنیم؟ اصلاح کردن ماسک شکل ریلکس میباشد و نیاز به تخصص متعددی ندارد. دستمال مرطوب چانف اینکار مانند اصلاح کردن نوشیدنی میباشد، فقط بایستی مواد مورد نیاز را بدانید و دیگر آن را آحاد گردیده در لحاظ بگیرید. شایسته ترین بخش این میباشد که ما یحتاج وجود ندارد منزل شل خویش را برای به کارگیری از این ماسک شکل شکاف فرمائید. حقیقتاً فوق‌العاده وجود ندارد؟ جهت تصحیح کردن ماسک شکل مولتانی میتی بی‌نقص، یک پیاله پلاستیکی برداشته و مولتانی میتی را داخل آن بریزید. حال مواد متعدد دیگر را (مانند شیر، عسل یا این که گلاب) به آن اضافه کرده و آنقدر آن ها را هم بزنید تا خمیری قابل انعطاف فارغ از هیچ حبابی باطن آن به دست بیاید. مطمئن گردید که خمیر به دست آمده خیلی محکم یا این که آبکی وجود ندارد. شما میتوانید معیار سفتی آن را هر از گاهی با فرو کردن انگشت خویش در آن تحلیل نمایید. در شرایطی‌که آبکی میباشد به آن مولتانی میتی بیشتری اضافه فرمائید. در صورتی خیلی محکم گردیده‌است، یک‌سری قطره گلاب به آن اضافه فرمایید. به حافظه داشته باشید که فورا بعداز زدن ماسک به طور ظرف را بشویید چون مولتانی میتی با گاز کم آب و محکم میشود و ممکن میباشد منجر تولید اختلال در شستن آن خواهد شد.
فواید به کار گیری از ماسک شکل مولتانی میتیبه طبعً برهان خاصی دارااست که ماسک‌ها شکل مولتانی میتی دوستداشتنی می‌باشند. این ماده خاصیت متمایز و خاصی داراست که نمی‌قدرت آن ها را در دیگر تولیدها جانور در بازار پیدا کرد. این خاصیت به شما در معالجه کردن اکثری از خطاها پوستی امداد می‌نمایند. همینطور این ماده بسیار ارزان ارزش میباشد به این ترتیب نیازی نیز نگران هزینه آن باشید. بیایید نگاهی داشته باشیم به فواید به کار گیری از مولتانی میتی:
استعمال از این ماده منافد بسته گردیده پوست را گشوده کرده و آنان را پاک می‌نماید.مولتانی میتی سلول‌ها مرده پوست را از فی مابین برده و پوست شما‌را براق می‌نماید.مشاهده گردیده که به کارگیری تر و تمیز از مولتانی میتی بافت پوست را بهبود میبخشد.ماسک شکل را به طور یکدست روی شکل خویش ماساژ داده تا چرخش خون را در پوست خویش خوب فرمائید که سبب ساز تقویت و درخشش پوست شما می گردد.مولتانی میتی برای اشخاص دارنده پوست چرب مانند کادو‌ای پیامبر گردیده از اسمان میباشد چون اقتدار جذب بالایی داراست. به کارگیری تر و تمیز از مولتانی میتی چربی اضافه پوست شما‌را خارج کشیده و آن را لطیف می‌نماید.مشاهده گردیده که در کاهش جوش نیز اثر گذار بوده میباشد.تحقیق سوالهای پرتکرار در این باره
1. آیا می‌اقتدار به طور روزمره از ماسک شکل مولتانی میتی بهره برد؟تمامی ما می دانیم که به کارگیری بیش تر از حد از هر چیزی برای پوست ما مضر میباشد. این ضابطه برای مولتانی میتی نیز صحت می‌نماید. با اینکه این ماده عاری از هرگونه عوارض جانبی میباشد ولی به کارگیری روزمره از آن قادر است مجموع رطوبت طبیعی پوست شمارا از در بین برده و آن را کم آب کدر نماید. ما به شما سفارش میکنیم که هفته‌ای دو توشه از ماسک شکل مولتانی میتی به کار گیری نمائید.
2. به چه شکل از ماسک شکل مولتانی میتی به کارگیری کنیم؟در صورتیکه به اندازه کافی مراقب نباشید، به کار گیری از ماسک شکل میتواند عمل رنج باشد. همینطور برای ماسک شکل مولتانی میتی شما می بایست خیلی با تمرکز فعالیت نمائید چون این ماسک خیلی سریع کم آب میشود. جهت به کارگیری مطلوب از ماسک، پاره ای خمیر با انگشت اشاره و انگشت اواسط خویش برداشته و آن را به طور یکسان روی شکل خویش پخش نمایید، اینکار را هر وهله برای یک بخش شکل خویش اجرا دهید. شما می توانید شغل خویش را با به کار گیری از آن روی سیرتکامل‌ها استارت کرده و آن‌گاه به سمت پیشانی، بینی و زنخدان بروید. از گردن خویش غافل نشوید.
3. چه گونه از مولتانی میتی محافظت کنیم؟شما می توانید با نگهداشتن مولتانی میتی در شیشه‌ای رسوخ ناپذیر در مکانی سرد و کم آب و به دور از گرما و جریان بی واسطه هوا قدمت آن را ارتقا دهید. حتی میتوانید آن را در سردخانه بگذارید. صرفا مطمئن گردید که مولتانی میتی باکیفیت می خرید چون نوع بد آن قادر است عفونت‌های پوستی ساخت نماید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 12:32

سفارش هر روغن دیگری غیر از روغن نارگیل فعالیت نسبتا مشقت میباشد البته زمانی پای فواید روغن‌ها برای پوست به بین آید روغن میوه نسترن (یا این که به عبارتی روغن دانه میوه نسترن) در رقابت شدید با روغن نارگیل قرار می گیرد. دستمال مرطوب چانف از مجال مصر باستان روغن میوه نسترن گزینه به کارگیری بوده میباشد. مایاها و بومیان آمریکایی سال‌ها از خاصیت درمانی این روغن سود کرده‌اند. در بریتانیا نیز از آن برای تهیه و تنظیم شربت در روزگار مبارزه و نیز بالا بردن مقاومت تن خردسال ها در مقبل بیماری‌های عفونی مستعمل میباشد. از قبل‌های بدور، شربت تنظیم گردیده از دانه ناپخته میوه نسترن برای معالجه اسهال، دردهای شکمی، گرفتگی‌های قاعدگی، استفراغ و سوء هاضمه موءثر بوده میباشد. امروزه نیز به خیال تاثیرات شگفت‌انگیز این دانه گیاهی بر روی تندرست و زیبایی پوست بسیار گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد. لذا همان گونه که مشخص و معلوم میباشد فواید درمانی روغن میوه نسترن فقط به مسئله‌های پوست و زیبایی محصور نمیشود.

روغن میوه نسترن چیست؟
اسانس گل رز از گلبرگ‌های گل به دست میاید، در حالی که روغن میوه نسترن (یا این که به عبارتی روغن گل رز) از دانه‌های روغنی مو جود در باسن گل رز به دست می آید. باسن گل رز، بخش پایینی گل رز میباشد که بعد از گل‌دهی و ریختن گلبرگ‌های آن باقی خواهد ماند. روغن میوه نسترن از بذرهای بوته گل رز كه بیشتر در شیلی رویش می‌كنند برداشت می شود. این روغن، سرشار از ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب میباشد که برای معالجه لکه‌های پوستی تیره به کار گیری می‌گردد. علاوه بر آن که پوست کم آب و ملتهب را آبرسانی کرده و حتی سبب ساز کاهش مکان جراحت، التهاب و چروک‌های نادر عمق پوست میگردد. روغن میوه نسترن طی پروسه ارگانیک پرس سرد، از بذر و باسن گل کسب می شود. روغن میوه نسترن که از دانه و باسن گل حصول گردیده در مورد نگهداری‌های پوستی کاربردهای اکثری دارااست. از جمله گردش خونی و ساخت و ساز سلول‌ها را ارتقاء میدهد، چون دربردارنده بتاکاروتن (نوعی ویتامین A) و ویتامین‌های C و E میباشد. کلیه این مواد، آنتی اکسیدان‌هایی میباشند که به جنگ با رادیکال‌های آزاد امداد می‌نمایند. خاصیت درمانی روغن میوه نسترن به جهت ساختار شیمیایی آن میباشد. همانگونه که گفته شد این روغن سرشار از اسیدهای چرب سلامت میباشد و به صورت ویژه دارنده اولئیک، پالمتیک، لینولئیک و گاما اسید لینولنیک می باشد. روغن میوه نسترن دربردارنده اسیدهای چرب اشباع نشده (ویتامین F) میباشد که زمانی از روش پوست جذب می شود به پروستاگلاندین (PGE) تبدیل می گردد. PGEها برای نگهداری از پوست بسیار خوب می‌باشند، چون در مرمت سلول و ترمیم بافت نقش موثری دارا هستند. این روغن همینطور یک کدام از بی نیاز‌ترین منابع گیاهی ویتامین C میباشد، لذا روغن میوه نسترن یک متاع خوب برای معالجه چین و چروک و خطوط ریز و بقیه محافظت‌های کلی پوست محسوب می‌شود.

فواید روغن میوه نسترن برای پوست و غیره
1. خاصیت ضدپیری
روغن میوه نسترن فواید ضد پیری قابل توجهی برای پوست شکل داراست. فوق‌العاده مدل و سوای چربی میباشد. وجود مقادیر بالای آنتی‌اکسیدان و امکان نفوذ به لایه‌های عمیق پوست از مزایای قابل مراعات این روغن میباشد. به نحوی که می تواند به طور اثرگذار پوست را آبرسانی کرده و علائم قابل مشاهده پیری را کم کند. ایجاد کلاژن با ارتقا سن طبیعتا کاهش مییابد، البته به لطف مقادیر بالای ویتامین C مو جود در روغن گل رز، این روغن در واقع می تواند به تحریک ساخت و ساز کلاژن در پوست یاری دهد. در واقعیت، یک رسیدگی بالینی منتشر گردیده در سال 2015 نماد می دهد که 60 روز معالجه موضعی با "ویتامین C" تحت عنوان یک نحوه جوان‌سازی پوست بسیار کارآمد بوده و سبب ارتقاء سنتز کلاژن قابل توجهی در کل مجموعه‌های سنی با دست کم عوارض جانبی میشود. برای اشخاصی که در‌پی اجتناب از مواد شیمیایی و بوتاکس میباشند، روغن میوه نسترن به جهت دارا بودن ویتامین C، A و لیکوپن و لذا خواص جوان‌سازی پوست میتواند شایسته ترین آیتم باشد، در شرایطی که اضافه کردن آن به نرم‌افزار روزمره محافظت از پوست قادر است یک محلول ارگانیک و ایمن را برای ترمیم و بازیابی امکان ارتجاعی پوست به ارمغان آورد.

2. محافظ در قبال لکه‌های ناشی از ارتقا سن
اشعه ماوراء بنفش خورشید می تواند به پوست جراحت برساند و سبب ساز بروز لکه خواهد شد. خلال آن که با ارتقاء سن احتمال ظهور این لکه‌های تیره بر روی پوست اشخاص بیشتر میشود. آنتی اکسیدان‌های جانور در روغن گل سرخ، به ویژه ترکیبات ویتامین‌های C و E میتوانند به نبرد با رادیکال‌های آزاد و رویا رویی با اثرات مخرب اشعه خورشید امداد نمایند. پژوهش ها نشانه میدهد که‌این آنتی اکسیدان‌ها می توانند ساخت‌و‌ساز بیشتراز حد رنگدانه‌ها را کاهش دهند، رنگدانه‌هایی که ساخت بیش تر از حد آن سبب ساز به غیر یکنواخت شدن رنگ پوست و ساخت لکه‌های نتیجه ها از ارتقا سن میشود. برای اثر بیشتر می‌قدرت این آنتی اکسیدان‌ها را در رژیم غذایی خویش نیز جا بخشید تا به اخذ بیشتر آن به وسیله تن امداد کرد. نوشیدن دمنوش گلاب که در بیشتر دکان‌های مواد غذایی سلامت پیدا می‌گردد، یکی شیوه های تندرست برای اخذ این نوع آنتی اکسیدان‌ها میباشد. این روغن همینطور یک آبرسان و مرطوب کننده بسیار اثرگذار به حساب می آید و برای حذف و کاهش قرمزی و التهاب پوست بسیار کاربرد دارااست. وجود اینگونه خصوصیت‌هایی منجر گردیده که بتوان از روغن به دست آمده طی مراحل پرس سرد برای معالجه آکنه و روزاسه (Rosacea) استفاده نمود. لذا برخی کرم‌ها و بقیه تولیدات پوستی، دربردارنده روغن میوه نسترن می باشند.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 214 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت: 16:42

فصل‌زمستان فرا میرسد و پوست شمارا گزینه غرض قرار می دهد. دمای سرد و رطوبت تحت، سبب ساز کم آبی و تحریک پوست شما می گردد و گرمای کم آب سیستم‌های گرمایشی داخلی به شما کمکی نمی‌نماید. اکثر اشخاص با رعایت برخی از اقدامات احتیاطی میتوانند در فصل‌زمستان با کمترین اندوه روبرو شوند. دستمال مرطوب چانف چنانچه پوست شما دردناک میباشد یا این که به شدت تحریک گردیده است، ممکن میباشد مورد نیاز باشد به مکان اقدامات احتیاطی به دکتر مراجعه‌نمایید.

قسمت اولیه پیشگیری مهم
1- هر یک سری وقت یکبار از مرطوب کننده به کارگیری فرمایید
لوسیون یا این که کرم مرطوب کننده می تواند به مرطوب نگه داشتن و سالم پوست شما یاری دهد. محصولی را تعیین فرمایید که برای پوست کم آب یا این که پوست "ترکیبی" در حیث گرفته شد‌ه‌است و در شرایط ایده آل فارغ از بو یا این که آلرژی‌زا میباشند. آنان‌را در شکل ضرورت، بیش تر از دو توشه در روز به کارگیری فرمایید.

برای پوست‌های بسیار کم آب، از کرم‌های غلیظ‌خیس یا این که روغن نارگیل گرم به کارگیری نمایید.
از تولید ها تن روی شکل خویش که پوست حساس‌تری داراست به کار گیری نکنید.
در حالتی‌که پوست شما از قبلی قرمز رنگ و یا این که تحریک گردیده است، لوسیون میتواند از برگشت تن به یک سطح برای ساخت و ساز چربی دوری نماید. برای پرهیز از درد و یا این که سوراخ میل کردن، پوست‌تان را مرطوب فرمائید، البته به آن یه خرده فرصت بدهید تا بهبود یابد.


2- پوست خویش را با آب گرم و صابون خانگی ملایم بشویید
صابون خانگی ‌های محکم و دشوار، روغن‌های محافظ پوست را از میان می برد. از شستن بیشتراز حد پوست خویش دوری کنید و از صابون خانگی ‌های ملایم و شستشوی مدل استعمال نمایید. آب داغ، منافذ را گشوده می‌نماید تا چربی بیشتری از آن بگریزد. بدین ترتیب در حالتی‌که می توانید آن را تحمل فرمائید، پیشنهاد میشود که با آب گرم پوست‌تان را بشویید.

پوست شما به خصوص در قبال صابون خانگی ‌ها و گرما حساس میباشد. شستن شکل با آب خنک پیش از خواب، به پاک کردن پوست شما فارغ از برانگیخته شدن امداد می‌نماید.


3- از دست‌های تحریک گردیده مراقبت فرمایید
چنانچه دستان شما از اگزما یا این که صورت دیگری از پوست تحریک گردیده مشقت میبرد، محافظت ویژه‌ای از آن ها در قبال صابون خانگی و گرما نمائید. هنگام شستن کاسه‌ها، از دستکش‌های لاستیکی به کار گیری نمایید. پیش از دوش تصاحب کردن، از روغن بادام شیرین و یا این که یک روغن ادب‌نصیب دیگر برای دست‌های خویش به کار گیری فرمائید.  

در حالتی که دست‌های شما به صورت خاصی بد گردیده‌اند، هنگام خواب دستکش 100% نخی بپوشید. می توانید دستکش‌هایی را که برای این شغل پیاده سازی شد‌ه‌است را از داروخانه تهیه و تنظیم فرمایید.


4- از مرطوب کننده لب به کار گیری نمائید
لب‌های شما به ویژه در هوای کم آب فصل زمستان جراحت‌پذیر میباشد. پیش از خارج رفتن یا این که هر فرصت که لب‌های شما حس سوراخ خوردگی کرد، از مرطوب کننده لب (بالم لب) به کار گیری نمایید. در شرایطی‌که لب‌های شما بعد از به کار گیری از بالم لب، مبتلا سوزش شد، از یک فرآورده با ترکیبات دیگر استعمال نمایید. بالم‌ها با موم زنبور عسل (Beeswax) و یا این که ژل پترولیوم (وازلین) برای اکثر اشخاص به خیر و خوبی فعالیت می‌نماید، ولی بعضی از افزودنی‌ها مانند منتول یا این که الکل می تواند برای بعضا از اشخاص بسیار خشن باشند.

شما می توانید با ذوب موم زنبور عسل و روغن نارگیل و مخلوط آن ها با یکدیگر یک مرطوب کننده لب صحیح فرمایید. در شکل رغبت از عصاره معطر، روغن ضروری و یا این که رژ لب، برای دادن عطر و رنگ به ادغام اضافه نمایید. پانزده دقیقه یا این که تا وقتی که جامد گردد، آن را فریز فرمائید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 13:32

دستور کار‌های نگهداری بعداز نگهداریفیبروبلاست پلاسما
محافظت بعد از آن همگی تفاوت را تولید می‌نماید چون این هنگامی میباشد که پوست بهبود می یابد. دستمال مرطوب چانف برای اعتقادوباور از بهبودی مطلوب، این نکات را دنبال فرمایید:
فورا بعداز معالجه شکل یا این که گردن خویش را نشویید. برای دوران مجال معلوم شکیبایی نمائید.زمانی که اثرات کرم بی‌شم کننده ازبین رفت، ممکن میباشد حس سوزش خفیفی داشته ‌باشید. هیچ داروی ضد التهابی مصرف نکنید، مگر اینکه دارای تخصص پوست شما آن ها را سفارش کرده ‌باشد.از به کارگیری از بسته‌های سرد برای تورم پرهیز کنید، چون ممکن میباشد اثربخشی فیض را کم کند.تنها از محصولاتی استعمال نمایید که کارشناس پوست برای شما تجویز نموده است.در شرایطی‌که حوزه‌‌ی متبوع گوشه و کنار چشمان شما باشد، ممکن میباشد با چشمان آبریزش مواجه گردید. این رایج میباشد. آن را به آرامی با دستمال بکشید و کوشش فرمائید حوزه‌ را کم آب نگه‌دارید.هنگام شستن موها یا این که دوش تصاحب کردن از بخار پرهیز کنید.از جاری ساختن تمرینات بدنی هنگفت که ممکن میباشد سبب ساز تعریق خواهد شد دوری کنید. برای سه روز نخستین پس از شغل، حوزه‌ متبوع را سوای عرق نگه‌دارید.دست‌کم به بازه یک هفته از آرایش و پیرایش روی حیطه دوری کنید.ضد آفتاب سفارش گردیده را به کارگیری نمایید. برای دوری از ساخت رنگدانه از قرار دریافت کردن بیشتراز حد در معرض فروغ و روشنایی خورشید دوری کنید.قالب‌ها را غیر وابسته نکنید. بگذارید طبیعتا بریزند. چیدن آنها ممکن میباشد سبب ساخت‌و‌ساز اسکار و لک خواهد شد.در‌حالتی که در‌پی روشی غیرتهاجمی برای محکم کردن پوست و به دست کم رساندن چین و چروک میباشید، معالجه فیبروبلاست پلاسما یک طرز فوق‌العاده میباشد. علاوه‌بر این، مقرون به صرفه میباشد.
آیا فیبروبلاست پلاسما برای شما مطلوب میباشد؟
در مورد ها پایین ممکن میباشد پزشک معالج شما معالجه فیبروبلاست پلاسما را پیشنهاد نکند:مستعد هیپرپیگمانتاسیون یا این که رنگ پوست بسیار عمیق‌خیس میباشد.مصرف بعضا داروها یا این که اجرا معالجه موضعی برای بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس.آبستن یا این که شیردهعفونت، بریدگی یا این که آسیب در حیطه متبوع داشته‌باشید.مستعد کلوئید یا این که اسکار هیپرتروفیکچه هنگامی سود را می بینید؟
ممکن میباشد ناچار گردید چند گرد هم آیی (دست‌کم پنج) گرد هم آیی را برای دیدن حاصل قابل مشاهده اعمال دهید. مجال ممکن میباشد بسته به نوع پوست شما و دفعات جلسات گوناگون باشد. ممکن میباشد دست‌کم چهار هفته ارتفاع بکشد تا شاهد بهبودی باشیم.
محکم کردن پوست فیبروبلاست پلاسما یک معالجه غیر تهاجمی و غیر جراحی میباشد که ایجاد کلاژن را ارتقاء می دهد و پوست شما‌را جوان‌خیس و سفت‌خیس می نماید. درین نحوه، پوست فریب خورده و اعتقاد می‌نماید که آسیبی وجود داراست و سبب ساخت‌و‌ساز کلاژن برای بهبودی میشود. ممکن میباشد به محو شدن مکان آسیب‌ها یاری دهد، ظاهری ساختار یافته‌خیس و سفت‌خیس به پوست شما بدهد و علائم پیری مانند چین و چروک، پنجه کلاغی و خطوط ریز را محو نماید. برای شایسته ترین فیض ممکن میباشد ناچار گردید یک‌سری گرد‌همایی کمپانی فرمائید و دفعات آن به نوع پوست شما بستگی داراست. با این درحال حاضر، نتیجه ها ممکن میباشد از شخصی به شخص دیگر متعدد باشد. بدین ترتیب، پیش از اینکه قصد به جاری ساختن آن بگیرید، با یک کارشناس پوست مشاوره فرمایید و درباره‌ی این طرز داده ها دستیابی نمائید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 171 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 15:57

برای از در میان بردن لک‌هایی که از قبلی روی پوست‎تان تولید گردیده‌اند، می‎توانید از کرم‌‌های لایه بردار و پر‌نور کننده‌ی مطلوب استعمال نمایید. دستمال مرطوب چانف

ویتامین c و کینین‌های طبیعی و تصنعی هم قادرند لک‌های پوست شما‌را رفع نمایند. افزون بر این، از ساخت لک تازه بر پوست شما پرهیز می‌نمایند. استعمال از ویتامین c و کینین‌های طبیعی و ساختگی، لک‌های جانور را از در بین میبرند. ولی، از لک‌های نو هم پیشگیری می‌نماید.

2. چین و چروک
پس از لک، چین و چروک‌های پوست از رایج‌ترین نماد‌های پیری پوست میباشد. به دور دیده‌ها، پیشانی و گه گاه لب‌ها، اولی بخش‌هایی از پوست ما می‌باشند که چروک میگردند.

عادت‌هایی مثل سیگار کشیدن، اخم کردن زیاد، روی هم گذاشتن لب‌ها یا این که خوابیدن روی یک طرف شکل خط‌های ظرافت روی پوست ما ساخت‌و‌ساز می‌نمایند.

به‌این خط‌ها، خط‌های رمانتیک هم می گویند. حالا در صورتی‌که کلاژن و الاستین کافی در پوست ما نباشد، این خط‌ها عمیق می گردند و استوار می ماند. الاستین و کلاژن پوست مارا در قبال تولید این چروک‌ها مقاوم می‌نماید.

کلاژن چیست؟
کلاژن فن‎های پروتئینی میباشد که مسئول انعطاف پذیری، استحکام و یکپارچگی پوست ماست.

بالا رفتن سن، سیگار کشیدن و حفظ نکردن از پوست در قبال آلودگی هوا و نور و روشنایی خورشید سبب ساز می شوند ساخت‌و‌ساز کلاژن در تن ما نادر خواهد شد. در فیض، پوست ما به راحتی، چروک می شود.

یکی‌از شیوه های مؤثر پرهیز از پیری پوست، ساخت و ساز چین و چروک و لک‌های تیره روی پوست، استعمال از سرم‌ ویتامین C میباشد. این سرم‌ها، ایجاد کلاژن و الاستین را زیاد می‌نمایند و با لایه برداری، سبب جوانسازی پوست  آن میشوند.

3. خشک (دهیدراته) شدن پوست


یکی‌از علامت های دیگر پیری زودرس پوست ظواهر کم آب آن میباشد. پوست خشک (دهیدراته)، می‌خارد. همینطور، در موقعیت آب و هوایی نامساعد، خشکی پوست را قالب پوست می‌نماید و سبب حتی سوراخ میل کردن آن می‌شود.

پوست سلامت و جوان نازک وجود ندارد؛ اقتدار ساخت چربی‌ آن هم بیشتر میباشد. در فیض، کمتر کم آب میشود.

انگیزه خشک شدن پوست هنگام پیری پوست چیست؟
کم آب شدن پوست یک کدام از علامت‌های ضعف ساختار درم (لایه‌ی زیرین پوست) و اپیدرم (لایه‌ی فرنگی پوست) در توان اتصال به آب میباشد. در این‌حالت آب در میان لایه‌های پوست بیشتر از دست می‌رود.

همینطور، سدهای طبیعی که بازدارنده حیف کردن آب میگردند، سعی خویش را از دست می دهند. ساخت پروتئین‌های گلوکوزآمین گلیکان‌ها (GAG) نیز، که یکی‌از اجزای مرطوب کننده‌ی طبیعی پوست میباشند، کاهش مییابد. همگی‌ی این مفاد سبب ساز بی آبی پوست می‌گردد.

برای رویارویی با کم آبی پوست چه کنیم؟
شایسته ترین رویه رویارویی با این تغییرات، پیشگیری میباشد!

 لایه‌برداری پوست سبب ساز پیشرفت در عملکرد اپیدرم پوست و مراقبت بیشتر آب در آن میگردد.
 پزشکان پیشنهاد می‌نمایند، با هر روز با به کارگیری از سرم‌ها و تولید ها محافظت از پوست، آن را آبرسانی فرمایید. تلاش این محصول ها مشابه پروتئین‌های نگهدارنده آب در پوست میباشد. دانه‌های دریایی (مثل آلگ و جلبک، ابریشم دریایی و …)، هیالورونات ها و عصاره‌های گیاهی از این گزاره‌اند.
 مسلماً از مرطوب کننده مطلوب نوع پوست خویش به کارگیری نمائید.

دستمال مرطوب چانف...
ما را در سایت دستمال مرطوب چانف دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب چانف, نویسنده : محمد صادقی chanfwipes بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 13:07